wtorek, 18 lipca 2017

Zdrowa ''NUTELLA'' w 5 minut || TYLKO 4 SKŁADNIKI

Dzisiaj zabieram Cię w czekoladowy, słodki świat. Domową zdrową nutellę przygotujesz w niecałe 5 minut i możesz ją używać do przeróżnych dań. Jeśli jeszcze nie słyszałaś o tym przepisie to koniecznie wypróbuj! 



Ten przepis na stałe zagościł w mojej kuchni, jest prosty i smaczny. Wiadomo, od nutelli się różni, bardziej może bym to nawet nazwała kremem czekoladowym albo z kasztanów jadalnych, ale mimo to jest świetny i ZDROWY! Wiemy co w nim jest - a to jedna z istotniejszych zalet. 
Do czego możemy go używać? Do tostów, naleśników, omletów, babeczek, ciast, chleba i wiele innych.. :) To co? Blender w dłoń i zaczynamy!


POTRZEBUJEMY

  • 1 dojrzałe awokado
  • 2 dojrzałe banany 
  • 2 łyżeczki kakao 
  • 1 lub 2 łyżeczki miodu 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

Obieramy awokado, banany, kroimy w mniejsze kawałki. Wrzucamy do blendera, dodajemy kakao i miód (może być bez, zależy czy nam smakuję, ja wolę z miodem :)). Wszystko miksujemy na gładką masę i przekładamy do słoiczka. Gotowe!

Dajcie znać czy robiliście już kiedyś lub czy zamierzacie dopiero robić! 

PROPOZYCJA PODANIA


Do następnego, 
Klaajdka 

36 komentarzy :

  1. Już kiedyś słyszałam o domowej nutelli ale nigdy sama nie próbowałam zrobić ale przyznam wygląda bardzo kusząco! Zapraszam: https://dominikaa-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaam, muszę koniecznie wypróbować tego przepisu, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jak to pięknie wygląda! Muszę wypróbować. Obserwuję - świetny blog! :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 Daj znać jak wypróbujesz :)

      Usuń
  4. hmmm, wprawdzie robiłam podobne rzeczy nie raz, ale nigdy nie udało mi się osiągnąć takich wizualnych efektów; to są Twoje zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie *.* jakiego miodu uzywałas? "prawdziwy" czy sztuczny?
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest miód kupiony w biedronce - wielokwiatowy bio :)

      Usuń
  6. Nigdy nie robiłam czegoś takiego ☺
    Propozycja podania wygląda przepysznie😍
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas spróbować ?:)
      Cieszę się, że propozycja podania Ci się podoba :)

      Usuń
  7. Za mną chodzi ta zdrowa nutella:) Elajza też coś takiego robiła..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to czas zrobić! :) A możliwe, bo Ameryki tym przepisem nie odkryłam ;p

      Usuń
  8. Ale pyszności :D
    Sama chętnie bym takie co zjadła :*

    Odwdzieczam sie za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odpowiedź jest prosta: rób, rób, rób :D

      Usuń
  9. Robiłam kiedyś bez banana i wyszła w miarę dobra, ale z bananem pewnie byłaby lepsza :p Muszę niedługo spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka nutella na pewno jest o wiele zdrowsza od tej ze sklepu :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie! Wiadomo, kalorie ma, ale lepsza jest i są to lepsze kalorie :)

      Usuń
  11. Hmm poerwsze slysze o tym przepisie. Faktycznie, wyglada na baaardzo prosty i szybki w wykonaniu :) mysle, ze sprobuje. Wiadomo, kazda z nas ma ten okres, w ktorym szaaaleje sie za slodkim. Pozdrawiam i zapraszam.

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak spróbujesz to daj koniecznie znać czy Ci podszedł:) Ja ostatnio za dużo mam tego okresu z chęcią na słodkie :D

      Usuń
  12. Znam, uwielbiam:) Niestety to bomba węglowodanowa, w tym momencie nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, zależy co dla kogo jest dobre :) Aby też z umiarem, nie za dużo :) Ja sama nie mogę nie wiadomo ile tego jeść, bo i tak węglowodanów u mnie duużo :)

      Usuń
  13. Słyszałam nieraz, ale nigdy nie robiłam :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszę przetestować ! ;) Jestem wielką fanką Nutelli ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowo mam wszystkie składniki w lodówce ;) idę robić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wypróbuję ten przepis.
    Pozdrawiam
    Nowa-K

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wypróbuje dzisiaj! 😍
    Dziękuje za przepis!
    Chicofstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za genialny przepis i w dodatku z tak niewielkiej ilości składników, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzeba wypróbować, wygląda bardzo apetycznie!
    Zapraszam na naszego bloga: protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń