środa, 19 kwietnia 2017

Stylizacja z Pragi #everydayLOOK

Zdjęcia z Pragi są już u mnie - jupi! A więc na pierwszy rzut idą zdjęcia z outfit'em, bo cała reszta jest jeszcze w "budowie", ale za chwilę i one pojawią się na blogu. Stylizacja była dość ciepła, wygodna na zwiedzanie, a zarazem prosta. Lubię takie połączenia i często można mnie w nich spotkać, a więc bez zbędnego gadania, zapraszam do oglądania zdjęć :)  


Początkowo miałam na sobie czarną bluzkę z krótkim rękawem, ale jednak z czasem zmieniłam ją na mój ulubiony czarny golf , który pasuje do wszystkiego - dobrze, że go ze sobą wzięłam w razie W, dzięki czemu nie zmarzłam i nie wiało mi po rękach. Oczywiście to co mam na sobie różniło się od tego w czym jechałam. W czasie drogi postawiłam na wygodę i pełną swobodę - leginsy i koszulka, a w Pradze przebrałam się w ubrania, które właśnie widzisz na zdjęciach. Torba jest na tyle duża, że zdołała pomieścić dodatkowe ubrania, które warto ze sobą wziąć, brałam to co zajmuje mało miejsca, ale o tym wszystkim dowiesz się w następnym poście, na który już Cię zapraszam :) 

Daj znać co myślisz o stylizacji w komentarzu. Czekam na Twoją opinię! :) 







Golf - new look
Spodnie - pull&bear
Płaszcz - sh 
Szalik - diverse 
Torba - reserved
Buty - tamaris

23 komentarze :

  1. Klasycznie i stylowo:)
    Świetne tło do zdjęć i stylizacji ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twój styl Kochana , klasyczny i schludny :) Ślicznie :) Buziam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) i jaką fajną miejscówkę znalazłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja :)

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja super, ale popracuj nad jakością zdjęć, już tylko trochę brakuje, żeby było dobrze. I może nad miejscem do zdjęć? Ogólnie, stylizacja bardzo trafiona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Uwielbiam czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja właśnie tako się z czernią lubię, ale nosze :p

      Usuń
  7. Nie lubię nosić golfów, ale podoba mi się u kogoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dość często chyba spotykane :P Ja się kiedyś w golfach dusiłam :P

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia ;*

    Zapraszamy do nas http://velas-blog.blogspot.com/2017/04/ulubiency-ostatnich-miesiecy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zestawienie i ten kolor w tle - super

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torba i buty, wyglądają na bardzo wygodne :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Praga to przepiękne miasto! Byłam tam już kilka razy, ale chętnie wróciłabym jeszcze raz. Ja też w podróży najczęściej wybieram wygodny t shirt i leginsy:) Golf jest super! Uważam, że jak jest wykonany z lekkiego materiału, to idealnie nadaje się na wiosnę! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Klaudia, tak sobie pomyślałam, że jakbyś szukała kogoś na zdjęcia kolejnej stylówki, to ja bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, to możemy na jakiś dzień się umówić, tylko ja to wstydliwa trochę jestem, więc praca ze mną bywa różna :D

      Usuń