wtorek, 11 kwietnia 2017

OOTD #falbana #everydayLOOK

Ostatnio wybrałam się na zakupy, aby kupić spodnie -  kupiłam bluzę... Urzekła mnie od pierwszego ujrzenia - jasny kolor, falbana i do tego bluza, czyli wygoda i możliwość przeróżnego łączenia! Zapraszam Cię na dość prostą, ale efektowną codzienną stylówkę. Co myślisz? :) 










Bluza - Reserved 
Ramoneska - Stradivarius 
Spodnie - Pull&bear
Torebka - Diverse 
Buty - New Balance 
Czapka - Illegal

Czy według Was też w sklepach jest dużo, ale nic takiego konkretnego? Chodząc ostatnio po dwóch (!) centrach handlowych ledwo cokolwiek znalazłam, a mój pierwszy zakup to była rękawiczka do demakijażu, a przede wszystkim miały być spodnie i bluzka w paski (i oczywiście tego nie kupiłam - tak jest zawsze kiedy mam konkretny cel, więc chyba już się przyzwyczaiłam). Ale z bluzy jestem naprawdę zadowolona. Jak Wam się podoba? 



21 komentarzy :

  1. Bardzo mi się bodoba Twoja stylizacja!!! Bluza piękna, a buty rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw bluza jest mega urocza:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi też się mega podobają i się cieszę, że udało mi się coś takiego dość szybko złapać :P

      Usuń
  4. Bluza jest ekstra :) Ja też mam non stop to uczucie, że w sklepach jest dużo całkiem znośnych rzeczy, ale czegoś z efektem wow, to ze świecą szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka fajna, chętnie zobaczyłabym ją w połączeniu ze spódnicą czy cuś :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka mnie nie przekonuje, ale spodnie bardzo mi się podobają, mogłabym takie mieć :D

    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczery komentarz! A spodnie polecam :D

      Usuń
  7. Śliczna bluza, super wyglądasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tak mam ;) teraz staram się nie chodzić na zakupy, kiedy mam konkretny cel, tylko przy okazji myślę, czy wziąć coś na później ;D a o spodniach z sieciówek mogę zapomnieć ;D

    OdpowiedzUsuń