niedziela, 4 grudnia 2016

| Polowanie na prezenty #1 | CO KUPIĆ NA PREZENT?

Świąteczna atmosfera już jest - reklamy, śnieg,  ozdoby świąteczne w centrach handlowych i witrynach sklepów, promocje (rzecz jasna) świąteczne, można by wymieniać bez końca, towarzyszą nam już od listopada. Mamy wiele spraw na głowie, a teraz jeszcze ten grudzień, który sprawi, iż nasze portfele znacznie schudną i myśli co komu kupić na prezent przyprawiają o zawroty głowy. Natłok wszystkiego sprawia, że sami nie wiemy na co się zdecydować, bądź nie mamy pomysłu. Także CO KUPIĆ NA PREZENT? 



 Co kupić na prezent? 

W sklepach wszystkiego jest nagromadzone, a my i tak mamy z tym problem - część pomysłów wykorzystaliśmy, 
część się nie nadaje i mamy dylemat. Postaram się dzisiaj zainspirować Cię i pomóc Ci w wyborze fajnego prezentu. 
Gotowa? Gotowy? Let's do this!



GRA PLANSZOWA       |       KLOCKI LEGO       |        NARZĘDZIA




ROWEREK     |      TABLICA MAGNETYCZNA      |        ZESTAW BABY NURSE





   PROSTOWNICA     |       KSIĄŻKA         |        PERFUMY



SZCZOTKA BRAUN         |          RĘKAWICZKI TRENINGOWE          |           ZESTAW DO HYBRYD - SEMILAC






GOLARKA          |          SŁUCHAWKI  SUPERLUX           |           NARZĘDZIA



TARCZA        |         PERFUMY        |         SŁUCHAWKA

 



KALENDARZ        |        ACER SMARTBAND        |        INSTAX MINI



CZYTNIK E-BOOK         |       GŁOŚNIK       |      POWERBANK


To są tylko i wyłącznie sugestie, a to na co się zdecydujesz to Twój wybór. Podaję Ci dość sporo pomysłów, 
które mam nadzieję Ci się podobają. Prezenty starałam się dobierać do różnego wieku oraz płci.  

ZAPAMIĘTAJ!

Na prezent możesz kupić wszystko i najlepiej jak będziesz dopasowywać je do tego co jest komu potrzebne, 
co kto lubi i czym się interesuje, a na pewno trafisz w czyjeś gusta. Tu nie chodzi o cenę, 
często to właśnie prezenty zrobione własnoręcznie są najfajniejsze :)

Na koniec dołączam Ci tabelkę w dwóch wersjach, których sama używam i która (być może) pomoże Ci w zorganizowaniu się na święta. :) 



KLAAJDKA on INSTAGRAM
KLAADJKA on FACEBOOK

28 komentarzy :

  1. Ciekawe pomysły ;) jeszcze fajną opcją są karty upominkowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Są zdecydowanie lepsze niż pieniądze :)

      Usuń
  2. u mnie zwykle pod choinką królują kosmetyki i książki, chociaż akurat te drugie zwykle są dla mnie. ;) podoba mi się ten aparat, ale to na razie ciut za drogi interes. ;) zresztą, u mnie zwykle chodzi o takie bardziej symboliczne prezenty, aczkolwiek sporo fajnych pomysłów tutaj zamieściłaś. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, sama często staram się ciąć koszty, tym bardziej jeśli mam sporo osób ;) Aczkolwiek, są to sugestie, które można znaleźć w tańszych odpowiednikach :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne propozycje :) Prezent dla dziecka to chyba najlatwiejsze wyzwanie, ale co roku mam wielki problem z prezentem dla chlopaka, rodzicow, dziadkow itd. W tym roku calkowity brak pomyslu, a czasu tak malo.. :(
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dzieci jest tyle pięknych rzeczy, że aż ciężko się zdecydować :) A te problemy, które tu wymieniłaś sama też mam i w tym roku się główkuję co by można było im kupić :)

      Usuń
  4. Fajne te karteczki. Ja po prostu zapisałam na kartce w podobnym schemacie to, co chcę kupić i dla kogo. Dorzucę jeszcze cenę, bo niestety ale rodzina jest duża i możemy mieć problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zazwyczaj zapisuje, zawsze to czarno na białym :)

      Usuń
  5. Ciekawe propozycje :) Ja mam już zaplanowane, co dostaną moi bliscy. Zwykle nie mam z tym problemu, jeśli dobrze kogoś znam, to wymyślenie prezentu zajmuje mi dosłownie kilka minut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz niemal idealnie, ja czasem mam natchnienie to w chwilę wymyślę, a czasem myślę dniami, godzinami ;)

      Usuń
  6. No właśnie z tym to jest odwieczny problem, z roku na rok wyczerpują się pomysly i mamy zupełną pustkę z glowie grrrr
    przynjamniej ja :/
    dlatego cieszę się, że dalaś nam tu małą ściągę- na pewno wiele osob skorzysta, zwlaszcza że tak jak mowisz, wciąż jesteśmy zabiegani i nie mamy zbytnio czasu na zastanawianie się co kupić :/

    świetny post :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że część osób się zainspiruje :)
      Pustka w głowie to dość często spotykane zjawisko :p

      Usuń
  7. Świetna lista! Bardzo urozmaicona! Na pewno wszyscy w rodzinie będą zadowoleni! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To są tylko sugestie,a dla rodziny jeszcze nie mam konkretnie wyznaczonych prezentów ;)

      Usuń
  8. Super lista ♥ każdy znajdzie coś dla kogoś z rodziny :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspiracje, zwłaszcza dla mężczyzn, zawsze mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lista jak najbardziej przydatna chociaż mimo wszystko ja często mam wątpliwości czy przypadkiem mój wybór będzie trafiony , czy okaże się pomyłką ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba każdego łapią takie wątpliwości :D Ale cóż, prezenty = ryzyko :D

      Usuń
  11. La vie est belle to jedne z moich ulubionych perfum <3 ja co roku zastanawiam się co komu kupić, ale w tym, już wszystko zapisałam i zaczęłam powoli robić zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam większość już ogarnięte co to będzie, choć zakupy przede mną :)

      Usuń
  12. Dzięki za świetne inspiracje! ;)
    Ja już kupiłam większość prezentów, jeszcze został mi brat i tato. Z mężczyznami mam zawsze największy problem;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na szczęście już mam plan co kupić ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lampa LED to idealny prezent- kupiłam już z Em nail dla siostry, bo od dawna marzy jej się domowe zakładanie hybryd. Cieszę się, że większość świątecznych podarunków mam już z głowy- im bliżej świąt, tym większe tłumy w galeriach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna lista, ja z tych prezentów najbardziej ucieszyłabym się z Tajników DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że na ten rok mam już zakupy porobione :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nadal nie mam pojęcia co żonie kupić ;( w tym roku już nie przejdzie zestaw awaryjny kolczyki + bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze kupuję prezenty na ostatnią chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajne propozycje! obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń