sobota, 24 grudnia 2016

PLACKI JABŁKOWO-GRUSZKOWE z cynamonem

Dzisiaj już 24.12. (niesamowite jak ten czas szybko leci), a ja przychodzę do Was z lekkim przepisem na dzisiaj, przed Wigilią. Wiem, że nie każdy zachowuje post, ale jestem z tych co tak, dlatego też staram się jeść zdrowo, ale wciąż się go trzymając. Dzisiaj podrzucam Wam placki - są pycha i robi się je w chwilę! Nie pozostaje nam zatem nic innego jak wziąć się do roboty! 

POTRZEBUJEMY




SPOSÓB PRZYGOTOWANIA






W SKRÓCIE: Potrzebujemy jabłka, 2 gruszek, jajo, cynamon, olej kokosowy.
Owoce obieramy, ścieramy na tarce. Mieszamy z mąką, jajkiem i cynamonem. Smażymy na 
oleju kokosowym z obu stron, do zarumienienia (jak robiłam zdjęcia to niemal wszystkie, jak 
na złość, przypaliłam :P) 

OPCJONALNIE: Do placków możemy dodać np. rodzynki i są równie dobre. 
Pierwszy raz jak je robiłam dodawałam sody, ale bez niej zdecydowanie bardziej mi 
podchodzą. Mąkę można stosować zamiennie, ale z tą są serio pycha!

PODAŁAM Z: syropem z agawy (notabene jednym z moich ostatnich nowości
w kuchni, o którym już niedługo na blogu) oraz twarożkiem  



15 komentarzy :

  1. Mniam! wyglądają super i prosty przepis ;) może się skuszę i je zrobię po świętach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie wygladają i może nawet kiedys wykorzystam. Niekoniecznie na święta, ale w inny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy Holidays!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wypróbuję Twój przepis, ale zrezygnuję z cynamonu. Nigdy nie przepadałam za jego smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi fantastycznie. Ja zazwyczaj placuszki robię z samymi jabłkami, ale chętnie wypróbuję połączenie z gruszką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale apetycznie wyglądają ;) dziękuje za inspiracje :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie gruszki i cynamonu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wcześniej chciałam zrobić coś podobnego, ale jakoś nie było okazji. Zapisuję przepis :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Placki to zawsze dobry pomysł, ostatnio robiłam na mące gryczanej z kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie myślałam, żeby dodać gruszkę! Muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi fantastycznie! Zapisuje przepis i napewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń