poniedziałek, 14 listopada 2016

MAKARON Z MIĘSEM MIELONYM I WARZYWAMI


Lubisz gotować? Tak? Nie? Nieważne - to danie jest bardzo proste w przygotowaniu i co najważniejsze 
- SMACZNE. Co to takiego? Makaron z mięsem mielonym, pieczarkami i warzywami.


POTRZEBUJEMY:
  •  mięso mielone
  • pieczarki
  • pomidory z puszki (mogą być i świeże)
  •  papryka
  • cukinia
  • przyprawy (oregano, papryka ostra, bazylia, pieprz, sól, czosnek - tu świeży)
  • łyżka ketchupu



SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:








Znajdziesz mnie

16 komentarzy :

  1. lubie prostę i szybkie dania! Szkoda czasu na gotowanie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda mega, a akurat mam mielone czekające na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dwóch tygodni mam fazę właśnie na mięso mielony z makaronem i warzywami. Tylko ja idę na łatwiznę i kupuję mrożone warywa na patelnię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda smakowicie, uwielbiam makaron ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, a ja się zastanawiałam, co zrobić dziś na obiad :) to mam już pomysł :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Yummmy amazing! Thanks for sharing*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  8. Często robię takie wariacje z makaronem. Jest takie pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda jak marzenie! Jutro koniecznie muszę to przygotować na obiad! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prosty, przyjemny, szybki przepis! Czyli taki jak lubię ;) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam makarony w każdej postaci:) a w każdym przepisie najważniejsza jest baza, czyli podsmażona cebula i czosnek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zawsze daję cebulę, czosnek, zależy czy mam na to ochotę czy nie, choć nie powiem, że nie lubię, nawet wczoraj właśnie tak robiłam:)

      Usuń
  12. Mniam! Szybkie, proste, pożywne i bez udziwnień. To lubię. :)

    OdpowiedzUsuń