wtorek, 4 października 2016

Blogowe porządki

Przyszła jesień a wraz z nią dopadło mnie choróbsko. Pomyślałam - nie jest dobrze, 
treningi poszły w odstawkę (a już tak dobrze mi szło w tym miesiącu - wrześniu),  a ja zdychałam (dosłownie!) 
w domu przez 3 dni, gdzie 3'go już nie wytrzymałam i pokicałam na dwór. 
Tak też zapoczątkowałam zmiany na blogu. Skoro siedzę i już nic nie robię, to wezmę się za to, co 
planowałam od dłuższego czasu i przekładałam ''na potem'', co zmieniało się w całą wieczność...


 Spisałam sobie co chce zmienić i ....jupi! Mam prawie wszystko! Kolejne zmiany, 
których lista jeszcze zapewne wzrośnie nadejdą w swoim czasie :) 

Co zmieniłam? Wszystko po trochu. Blog stał się bardziej czytelny, jest boczny pasek,  rozwijane menu, 
dodany facebook, instagram, moje zdjęcie i kilka informacji o mnie (w końcu  lepiej wiedzieć kto tu pisze), 
inny nagłówek, małej zmianie uległa również zakładka "O mnie"





W prawym górnym rogu pojawiają się ikonki moich mediów społecznościowych, a posty  ubrałam w odpowiednie etykiety, 
co możemy zobaczyć po najechaniu na zakładkę  "KATEGORIE". 
Są one ogólne, ale myślę, że ułatwią poruszanie się po stronie, wszystko jest  w odpowiednich dla siebie miejscach. 
W najbliższym czasie planuję dodać kolejne, ale póki co to o tym ciiiii ;) 




Uwierz mi na słowo, kod html, to była (i jest) dla mnie czarna magia, a mimo to udało mi się 
samej zmienić to co chciałam, i wiesz co - jestem z siebie dumna! Trochę z tym zabawy jest,
 ale potem radość i duma gwarantowana. W pewnym momencie chciałam coś zmienić i tak mi 
się popsuło, że ani jeden post nie chciał się wyświetlić, mimo istnienia strony, wiesz 
jaka to była dla mnie zmora ?! :o Pamiętaj - rób kopie szablonu, jak coś działasz w kodach! 


Starałam się stworzyć coś co mi się podoba, z pełnym zaangażowaniem i chęcią aby ta  strona była przyjemna dla oka i całej reszty. Mam nadzieję, że podoba Ci się to co teraz  widzisz i że nie masz mi za złe tych małych-wielkich zmian, a strona jeszcze bardziej
Cię zachęci do stałego odwiedzania, czytania i sprawdzania nowości! 
Ja czekam na Ciebie na blogu, facebook'u oraz instagramie :)

9 komentarzy :

  1. Ja już od jakiegoś czasu myślę co by tu zmienić i jak ulepszyć, ale ja + kod html.... istna eksplozja haha ;D
    Gratulacje i wielkie brawa dla Ciebie!

    Szybkiego powrotu do zdrowia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i mi by się przydało takie chorobowe od pracy ;) zdrówka!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, zmiany są dobre :) kreatywne wykorzystanie choroby, jak widać, we wszystkim można znaleźć dobre srony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety , nie mogę się zmotywować do niczego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    katjanakarolinaa.blogspot.com
    (Oddaję wszystkie obs) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, znam to :) Ja mam na szczęście swojego pomocnika, który przyjdzie mi na odsiecz, gdy tylko zacznę rozpaczać, że znowu coś popsułam ;)
    A blog wygląda naprawdę fajnie :) Jest megaczytelny i naprawdę ogromne gratulacje, że udało ci się to wszystko ogarnąć samej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie blogowe zmiany ^^ Choć w sumie wcale mi to nie wychodzi, bo nie mam do tego ewidentnie drygu, ale co tam :) Zmiana tu, zmiana tam i od razu człowiek czuje się z siebie dumny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami takie chwile słabości dodają - paradoksalnie - siły do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też staram się wykorzystać jak najlepiej czas,gdy jestem w domu i mogę zdziałać coś bez pośpiechu. Mam wtedy najlepsze pomysły co zrobić.. co zmienić.. może coś nowego..

    OdpowiedzUsuń