środa, 31 sierpnia 2016

SIERPIEŃ - PODSUMOWANIE MIESIĄCA

Sierpień był troszeczkę inny. Siłownia poszła w odstawkę (na chwilę), zajęłam się pracą i..pracą. 
Postawiłam na coś odmiennego, czyli rower oraz inne formy aktywności. 
Dużo chodziłam, z jednego miejsca w drugie, w pracy miałam (momentami) mini siłownię :) 

Pod koniec miesiąca wylądowałam w Warszawie, gdzie chodziłam na zajęcia do Egurrola Fitness Club (kartę miałam za free, 
dzięki hojności gazety BeActive, gdzie był dołączony plastik
dający możliwość ćwiczeń na 30 dni - mega!) oraz jeździłam dużo na rowerze. 



Z pewnością nie żałuję ani minuty spędzonej w tym miejscu i nie pogardziłabym zaistnieniem takiego 
w Lublinie :) Zajęcia Fit Dancehall - jak tańce, każde zajęcia - inny układ, pozytywna instruktorka. 
Zumba i siłownia też niczego sobie. Jeśli lubisz tańczyć i się męczyć, masz okazję się pojawić w tym 
klubie to polecam. Ja nie żałuję niczego, poza jednym - że byłam tylko kilka razy i już muszę 
mówić temu "cześć". 



Jak patrzę na to podsumowanie, to wcale nie jest tak źle jak myślałam :) 
Od września siłownia wraca do łask oraz trzeba zakupić nowe hula hoop, gdyż poprzednim
tak dobrze mi się kręciło, iż rozleciało się na dwie części. ;p

A Twój dzień, tydzień, miesiąc jest wystarczająco obfity w ruch? :) 


24 komentarze :

  1. Jest dobrze! Gratulacje i tak trzymaj ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem w trakcie pisania swojego i tak patrzę na swoje endomondo... i mam bardzo mieszane uczucia co do swoich treningów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój tydzień jest baaaardzo obfity w ruch :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, że masz tyle ruchu! Przede wszystkim mobilizacji! To naprawdę jest świetne :) Faktycznie dużo roweru :) Również lubię tę formę aktywności :) Naprawdę pracowicie wyglądał Twój miesiąc :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, owocny bilans, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie od września też siłownia wraca do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja regularnie ćwiccze już 3 lata a od 3 miesięcy zaczelam chodzić na siłownię ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w pracy robię około 15 km dziennie +/-, czyli w tygodniu robię około 60 km bo jeżdzę do pracy 4 razy w tygodniu. Prócz tego trochę ćwiczę w domu. Mimo to niestety efekty żadne, a juz tak od roku :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Podziwiam, ile kilometrów zrobiłaś! :) Ja jestem w ciąży i staram się ruszać, jak najwięcej, ale niestety wszelkie ćwiczenia u mnie odpadają (głównie staram się dużo chodzić), bo dzidzia jest tak niefortunnie ułożona, że nie mogę się za bardzo zginać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszym zdaniem dobre podsumowanie :) Zawsze to motywacja do poprawy wyników ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że ten kalendarz działa motywująco!! Ja uwielbiam zumbę, tylko jest trochę problem z kondycją. Latem tylko rower. Oby wrzesień był piękny, żeby można było cieszyć się ruchem na świeżym powietrzu jak najdłużej:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteśmy pod wrażeniem:-) Motywujesz do działania:-) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dużo aktywności fizycznej:D gratuluję i trzymaj tak dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też lubię zapisywać swoje postępy, to mnie bardziej motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super tabelka, chyba też taką stworzę! :) Muszę zainteresować się hula-hop ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja zachęcam do jazdy rowerem do pracy oto 8 powodów czemu warto :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! ;) Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie, zapraszam na mojego bloga ( szczegóły w ostatnim poście) ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sierpniowa pogoda sprzyjała, jak nie w plenerze to na zajęciach. BRAWO TY. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sierpniowa pogoda sprzyjała, jak nie w plenerze to na zajęciach. BRAWO TY. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie! Zdrowy styl życia to podstawa! A ja się pochwalę! Ostatnio w Calypso była akcja konkursowa, dzięki której wygrałam w moim klubie 10 treningów personalnych za free :D Będzie wycisk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega! Sama chciałabym taki 'prezent' dostać! Wykorzystaj to w 100% :> Powodzenia!

      Usuń
  21. Super! z wakacji trzeba korzystać, ale ważne że nie zapominałaś o ćwiczeniach ;)

    OdpowiedzUsuń