piątek, 29 lipca 2016

Lody OWOCOWO - JOGURTOWE

Hej! 
Dzisiaj wpadam tu na chwilę, aby nasunąć Wam pomysł na kolejne, szybkie i dobre lody! 


A zatem czas zaprezentować - lody owocowo - jogurtowe :) 


Ich robienie jest o tyle banalne, iż musimy jogurt wymieszać z miodem - do momentu 
złączenia. Następnie do foremek wkładamy na zmianę owoce z jogurtem i do zamrażalnika.
 I ....GOTOWE! 

Jedna z ich zalet (poza tym, że są smaczne) to to, że mamy mało zmywania - do wymieszania
 miodu z jogurtem możemy użyć opakowania po jogurcie, także jedyną rzeczą zostaje nam 
łyżeczka :) Prawda, że proste? 

Dodatkowo podawałam je z syropem daktylowym z lipcowego FITLOVEBOX'a (TU post)
także wymiatały! 



Chcesz innych przepisów na lody - zapraszam na wcześniejszego posta! :) 



8 komentarzy :

  1. te lody wyglądają fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę sobie kupić takie foremki do lodów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę znaleźć moje foremki od lodów. Sama sobie się dziwię, że w tym roku jeszcze z nich nie korzystałam. Po takich lodach, ochota na kupną wersję na pewno by zniknęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, przypomniało mi się jak za dzieciaka robiłam lody z Danonków :D
    Btw. skąd foremki? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te borówkowe sa rewelacyjne, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają cudownie, a ja mogłabym jeść lody codziennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łoł przepis naprawdę prosty :) muszę koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń