poniedziałek, 18 lipca 2016

LODY - 3 smaki tygodnia

Lody, lody dla ochłody ..:) 
Skojarzenia z wakacjami bywają przeróżne, ale często są to właśnie LODY. 
Tak, wiem, pogoda nas nie rozpieszcza ostatnio, ale ...co z tego? 
Lody można szamać mimo to :)

W sumie aby być pewnym, co zawierają nasze słodkości,
musimy zrobić je sami. 

 Sklepy oferują sporo różnych 
 wzorów foremek w niskich cenach, także jedyne co nam pozostaję to 
...brać się do roboty :) 



Chcesz więcej? 
Bierz!

3 smaki TYGODNIA 


PLUSY robienia lodów samemu: 
  • znamy skład
  • możemy tworzyć wiele różnych smaków
  • dodajemy co chcemy
  • mogą mieć mniej kcal niż sklepowe
  • mogą być zdrową przekąską 
  • wychodzi taniej i więcej

18 komentarzy :

  1. Ja zdecydowanie polecam robienie lodów samemu. Naprawdę, to jest bardzo proste i nie trzeba do tego używać żadnych maszyn :) Co więcej jak pisze Klaudia znamy skład takich lodów i mamy pewność, co jemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi wariant smakowy najbardziej przypadł mi do gustu! Idę szukać moich foremek na lody i biorę się za wykonanie tych słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie ! ;) Obecnie przy moim 36-stopniowym upale na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takie foremki :) Idealnie się sprawdzają do domowych lodów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Równie dobrze mozna zamrozić owoce, też spoko


    http://wildness.pe.hu/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lody domowej roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda to bardzo smacznie, nigdy bym nie wpadła na pomysł, że można takie cuda w domu przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają. Ciekaw jestem smaku.

    OdpowiedzUsuń
  9. lodów jeszcze nie robiłam :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko moge staram sie robic sama :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobienie domowych lodów jest tak śmiesznie proste, a pamiętam jak byłam małą dziewczynką to się zastanawiałam jak to jest zrobione ; D Teraz wiem, że wystarczy zblendować i zamrozić; d hehehe super :)

    OdpowiedzUsuń