wtorek, 21 kwietnia 2015

Koktajl jarmużowy


Jarmuż. Ostatnio dużo o nim słyszałam, co raz jakieś nowości z niego blogerki umieszczały na facebook'u bądź instagramie. Podczas niedzielnych zakupów przez przypadek zauważyłam go w sklepie, więc oczywiście kupiłam i już dzisiaj piję kolejny koktajl jarmużowy. MNIAM. 

W niedziele dodałam samego banana, dzisiaj zaszalałam i jest megaa! 
Łapcie moją mieszankę: 

  •  jabłko
  • pół grejfruta
  • banan
  • 2 garści jarmużu 

 Wszystko wrzuciłam i zblendowałam. 

Zielono mi!
Enjoy!


 instagram
 facebook 

12 komentarzy :

  1. Wygląda przepysznie, wypiłabym :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze nigdy nie próbowałam jarmużu,ale zdecydowanie uwielbiam owocowe koktajle! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna mam ochotę na jarmuż i grejpfrut - na pewno spróbuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Też zamierzałam taki zrobić!
    takeyourbaggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jarmuż teraz jest taki hipsterski.. Ale i cholernie dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 WEEK DIET: https://youtu.be/ngMV8WvRAg8 Hello. This diet helped me to lose fat. It's not for free,
    but in my opinion our body and health is worth more than 10 or 100 dollars. Check it here: https://tr.im/M2535 In my opinion
    everyone can do it

    OdpowiedzUsuń
  7. his is really tremendous that the way you describe I'll really appreciated your work.hope i'll come back to get some more information .Thanks
    urgent care centers in brooklyn

    OdpowiedzUsuń
  8. his is really tremendous that the way you describe I'll really appreciated your work.hope i'll come back to get some more information .Thanks
    urgent care centers in brooklyn

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, ja jeszcze nie dorosłam do jarmużu w żadnej postaci. Zawsze sobie obiecuję, następnym razem i jakoś nie mogę się przekonać. Nawet kiedy wszyscy mi mówią, że w ogóle go nie czuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam wersję z ananasem- jest mega!

    OdpowiedzUsuń